¿Que é o bono social?
O bono social de electricidade é un desconto na factura eléctrica para consumidores vulnerables e consumidores en risco de exclusión social. O desconto é do 25 % ou do 40 %, segundo o nivel de renda. Ademais, os seus beneficiarios contan cun período máis prolongado que o resto de consumidores para facer fronte ás facturas impagadas: catro meses desde a primeira notificación de falta de pagamento fronte ao prazo xeral de dous meses.
¿Quen poden solicitalo?
Os consumidores vulnerables, os consumidores vulnerables severos e os consumidores vulnerables severos en risco de exclusión. Deben ter contratada na súa vivenda habitual a tarifa eléctrica regulada cunha potencia menor ou igual a 10 quilowatts.
¿Que supón concretamente esta axuda?
Para os consumidores vulnerables, un 25 % de desconto na factura.
Para os vulnerables severos, un 40 % de desconto.
Os consumidores vulnerables severos en risco de exclusión social que estean a ser atendidos polos servizos sociais dunha administración -autonómica ou local- que paguen polo menos o 50 % da factura non terá que facer fronte á factura eléctrica. O resto da factura (o que non asume os servizos sociais) será pago polas empresas, obrigadas por normativa a asumir o financiamento do bono social. No caso de que estas persoas non poidan facer fronte ao pagamento de forma temporal, non se lles poderá interromper a subministración eléctrica.
Máis información:
- Resumo das principais características e requesitos para ser beneficiario do novo bono social: http://www.minetad.gob.es/energia/bono-social/Paginas/bono-social.aspx
- Preguntas e video explicativo: https://tarifasgasluz.com/faq/bono-social-electrico